יום ש', טו’ בניסן תשע”ט
קהילה ושכונה לוח אירועים חדר מורים הרשמה ונהלים אתר בתי הספר הניסויים חט"ב והתיכון צור קשר

סיכום ישיבת ועד מרכזינוכחים: נעמי, זיו, ליאת עצמון, עדי בן-זאב, זוהר קידר, ניר ינובסקי, הדר זכאי, הילה טל, בועז קליגמן, אדוה גלאדיס, נועה בר דוד, עידן בנימין, רחליסדר יום:קמפוסקבלות שבתהורשתבחירות ערב לראות את יופיה - אירוח משוב הורים ישלח בקרוב, פורסם משוב צוות. מפגש מיקוד עם נשות השכונה לקבלת משוב מהם. איסוף מידע ומסמך אחד. זוהר- תחושה של יותר מסודר, הילה- מובנה מדי, ד' התלוננו שלקחו להם תפקיד. מחשבה על מה ילדים יכולים עוד לעשות. אדוה- תחושה של משפחה, נעים וקצוב. הדר- שהילדים עשו הכל לבד, הצגה יפה של הדברים. קמפוס – הקמפוס לא יכול להיות גרעוני ויש 4 אפשרויות במידה ויהיה צפי לגרעון: סגירה של הקמפוס, ויתור על הנחות, גבייה נוספת או צמצום תכנית הקמפוס. תקציב מיובלים לקהילה האתיופית שנעמי ביקשה שיעבור לבית הספר (תכנית חוג לכל ילד, )בית הספר מתקצב חלק מהקמפוס (כולל הוצאות וחשבונות שוטפים), הקמפוס מקבל תמורה מבית הספר (בעבור ההנחות). האם הקמפוס ובית הספר אחד הם? עניין קהילתי – בית ספר לא ממיין עם אוכלוסיה מגוונת ויש צורך לשים דגש על העניין. הקמפוס ובית הספר הם מקשה אחת, החוסר נמצא בבית הספר ובקמפוס ובקהילה שלנו. צריך למצוא משאבים, צריך לשתף את הקהילה בבעיית המשאבים. עדי מסיימת את תפקידה בסוף השנה, יצא קול קורא לרכזת קמפוס חדשה שתחליף את עדי, תודות לעדי. נעמי תהיה בראיון קבלה של רכז/ת קמפוס אלא אם כן זה יהיה הורה בבית הספר ואז נעמי מבקשת לא להיות חלק מתהליך הקבלה. ילדים לא רשומים שנשארים אחה"צ בשטח בית הספר, יש לפנות להורים שלהם ולהסדיר את העניין, הם גוזלים משאבים של הקמפוס. ילדים שנשארים ללא רישום נדרשים לשלם 150 ש"ח לחודש בעד זה שיש פה ילדים שנשארים וצורכים משאבים של הקמפוס (20 ילדים בערך), מה עושים עם ילדים שיש מקרי אלימות, שיש אינטראקציה שליללית עם ילדי הקמפוס, כשהם תופסים את המגרש ומפריעים לחוגים, פלאפונים לפני ארבע, ... אולי צריך להגדיר שהחל מהשעה ארבע בית הספר פתוח ולפני השעה ארבע אין אפשרות להשאר בשטח בית הספר. כרגע אין פתרון...קיים גם חוסר במדריך לכיתות ג.ועד ההורים מבקש עזרה במציאת וגיוס צוות לקמפוס.תהיה תכנית של בית הספר של החגים בחנוכה, מופיע בתכנית של רנה קאסן/לביא. הקמפוס יתמוך בקייטנות ויש צורך לבדוק את התמחור לגבי הארכת היום של הקייטנה. בפסח המכינה תתמוך בקייטנה.משאבים - תרומות? אמנה חברתית? סולידריות קהילתית – איך הקהילה מתגייסת לטובת העניין והקהילה. המימון הוא לא אישי, יש סל משאבים ופעילויות של הקהילה וכולם שותפים לעניין. תשלומי הורים – אחוז הגבייה של המקסימום האפשרי עומד על 80% (של כלל האוכלוסיה עם ההנחות). ועד ההורים מעוניין לבנות פלטפורמה שתתמוך בפעילות בית הספר, מבורך, אולי במסגרת האמנה החברתית. בחירות – ניהול הבחירות בבית הספר עירייה ומנח"י לא מדברים אחד עם השני. אין סיבה שפעילות הגנים תפגע. בית הספר נותן 5 קלפיות רגילות וקלפי מונגשת בסיפרייה. שאר הקלפיות יהיו באולם עם שרוול ויום הלימודים יסתיים כרגיל ברבע לשלוש אך לא יהיה קמפוס. יום הבחירות הוא יום ברדק בבית הספר. ניר – רצים לבחירות, אין הודעה לבוחר לסיבוב השני, אין יום שבתון, הקלפיות נפתחות באחת וזה יצור אחוזי הצבעה נמוכים. ניר ינובסקי יצא לרוץ כדי להוציא אנשים לבחור. מסע ריצה שאפשר להצטרף לניר, ק"מ אחרון מכיכר ספרא למחנה יהודה ביום שני לפני הסיבוב השני של הבחירות. הצעה לגייס את הורי בית ספר ותלמידיו למסע למען הבחירות, צאו להצביע עכשיו! הקלפיות פתוחות, שלישי באחת ועשרים כל בית הספר יוצא למסע לעידוד ההצבעה (אישור משטרה וכל מיני).כיתה בוחרת – משפחה בוחרת, הכיתה ביובלים שתצלם הכי הרבה תמונות משפחתיות בקלפי תזכה ביום בבריכת פליפ לאון ו/או במשחק עם הפועל קטמון. הורשת- בטיחות ברשת. 4 מפגשים להורים מפגש רביעי שיא. פעילות משותפת עם הילדים בכיתות. תזכורת לשלוח להורים-חידוד נהלי פלאפונים בבית ספר29.11- יום המורה שעת יוגה למורים בבית ספר. שההורים יכנסו לכיתות. ברכה למורה מילד שבקשר איתו- נועה אחראית. קבלות שבת ידחה לשבת אחריימי שלישי ב16:00-18:00 מועדון משחקי קופסא של אביתר.